Geen probleem! Neem contact op met jouw project manager of maak direct een ticket aan in Jira.
Is het een tijdje geleden dat je een ticket aanmaakte? Bekijk hier onze Jira handleiding.
Als je geen Jira-account hebt, kun je ons het beste bellen op 010 270 0333. Dan helpen we je graag op afstand verder. Hiervoor vragen we of je in drie simpele stappen ons toegang tot je PC kunt geven. Dan kunnen we samen kijken hoe we het probleem gaan oplossen.
Wij streven ernaar dat iedere klant een ambassadeur wordt. Dit bereiken we door langdurige en nauwe samenwerkingen aan te gaan met onze opdrachtgevers. Daarom gaan wij graag het gesprek aan met onze opdrachtgevers en horen wij graag wat jij vindt en hoe wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren.
Mocht je toch om wat voor reden dan ook ontevreden zijn met W3S Digital en haar diensten, dan hebben wij een klachtenprocedure. Via deze procedure zorgen wij ervoor dat jouw klacht niet over het hoofd wordt gezien en direct opgepakt wordt.
Een klacht meld je door een mail te sturen naar klacht@w3s.nl. Of neem rechtstreeks contact op met Anouk (Head of Account & Strategy) via 010 2700 333. We nemen zo snel mogelijk contact op. Je ontvangt altijd een reactie binnen 2 werkdagen.
Uiteraard kan je een klacht ook melden bij je vaste contactpersonen binnen W3S Digital. Hij of zij zorgt ervoor dat de klacht op de juiste manier wordt opgepakt.