Als digitaal bureau dat dagelijks kniediep in de data van haar klanten staat worden we natuurlijk heel blij van meten en weten.

Middels het medewerkersonderzoek 3.0 van 2DAYSMOOD hebben we de afgelopen twee jaar heel veel kwalitatieve data verzameld die voor ons fungeert als wegwijzer in de ‘onderbuik’ van onze organisatie. Met als hoogste doel om het werkgeluk van ons team op een excellent en onderscheidend niveau te krijgen én te houden.

We monitoren continu de stemming van het team en zoomen periodiek in op specifieke onderwerpen of drijfveren zoals ‘Beloning & Waardering’, ‘Werkdruk’, ‘Hybride werken’ of ‘Inclusiviteit op de werkvloer’. Alle resultaten zijn door iedereen in te zien; 100% transparantie!

Dit mes snijdt aan twee kanten. Enerzijds kun je snel en specifiek de vinger op de zere plek leggen en de zaken aanpakken die de meeste impact hebben. Anderzijds heb je een terugkerend medium waarmee je het gehele team op een laagdrempelige manier kan betrekken bij de ontwikkeling van ons bureau.

𝐇𝐞𝐭 𝐫𝐞𝐬𝐮𝐥𝐭𝐚𝐚𝐭?
Twee jaar meten, weten, luisteren, aanpassen, implementeren en meebewegen heeft ons een ontzettend goede eNPS Score opgeleverd!

Met andere woorden: op de vraag ‘𝐇𝐨𝐞 𝐰𝐚𝐚𝐫𝐬𝐜𝐡𝐢𝐣𝐧𝐥𝐢𝐣𝐤 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐝𝐚𝐭 𝐣𝐞 W3S Digital 𝐚𝐥𝐬 𝐠𝐨𝐞𝐝𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐤𝐠𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐚𝐧𝐫𝐚𝐚𝐝𝐭 𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐧?’ Antwoord: 70% positief! En daar zijn we onwijs trots op. Zoals je ziet in de illustraties is werkgeluk absoluut geen gegeven, maar iets waar je dagelijks liefde en aandacht aan moet geven. Meten is onmisbaar.