Ben je helemaal tevreden met ons?

Wij streven ernaar dat iedere klant een ambassadeur wordt. Daarom horen we graag wat jij van ons vindt!

Iedere klant een ambassadeur

Wij streven ernaar dat iedere klant een ambassadeur wordt. Dit bereiken we door langdurige en nauwe samenwerkingen aan te gaan met onze opdrachtgevers. Daarom gaan wij graag het gesprek aan met onze opdrachtgevers en horen wij graag wat jij vindt en hoe wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren.

Klachtenprocedure

Mocht je toch om wat voor reden dan ook ontevreden zijn met W3S Digital en haar diensten, dan hebben wij een klachtenprocedure. Via deze procedure zorgen wij ervoor dat jouw klacht niet over het hoofd wordt gezien en direct opgepakt wordt.

Een klacht meld je door een mail te sturen naar klacht@w3s.nl. Of neem rechtstreeks contact op te nemen met Anouk (Head of Account & Strategy) of Ellen (kwaliteitsmanager) via 010 2700 333. We nemen zo snel mogelijk contact op. Je ontvangt altijd een reactie binnen 2 werkdagen.

Uiteraard kan je een klacht ook melden bij je vaste contactpersonen binnen W3S Digital. Hij of zij zorgt ervoor dat de klacht op de juiste manier wordt opgepakt.

Cookies?

We gebruiken cookies om het functioneren van onze website te verbeteren. De gegevens worden volledig anoniem verzameld.